Ekoregija Velika Gorica posebno se zalaže za što bržim postavljanjem punionica elektrovozila (automobili,motori i elektro bicikli) kao i poticanje korištenja vozila na električni pogon.

kolarec

Dva električna vozila kupljena su sredstvima tvrtke VG čistoća d.o.o te sredstvima Ministarstva zaštite okoliša i prirode.
Tvrtka VG čistoća d.o.o. koja je ujedno i član Ekoregije Velika Gorica posebno se zalaže za zaštitu našeg okoliša i prirode, a ovakvim pozitivnim koracima nabavke prvih električnih automobila i električnog tricikla, uvelike je doprinijela poticanju korištenja vozila na električni pogon.
Grad Velika Gorica i sam gradonačelnik, također potiče ovakve ekološke projekte kao i korištenje vozila na električni pogon, a pogotovo ako znamo da 40% emisija stakleničkih plinova proizvodi sektor prijevoza, a u tih 40 posto, 60 posto plinova potječe od cestovnog prometa.
Grad Velika Gorica svojim je aktima već propisao besplatno parkiranje za vozila na električni pogon, a finaliziranjem ovog projekta, sufinanciranjem iz fondova EU, naš grad bi dao dodatni poticaj za što brži i željeniji ekološko prihvatljiv razvoj prometne osviještenosti, čime bi stao uz bok većini europskih gradova.
Tvrtka VG čistoća d.o.o. preko javne nabave kupila je dva električna vozila tip Mitsubishi i-MiEV. Mitsubishi i-MiEV prije svega je namijenjen kupcima iz urbanih sredina koji dnevno prelaze manje od 150 km, a žele vozilo koji iziskuje minimalne troškove (električna energija je i do 9 puta jeftinija naspram naftnih derivata). Zbog toga što ne emitira štetne plinove i CO2 te bitno doprinosi smanjenju zagađenja atmosfere u velikim gradovima, kupci i-MiEV-a u razvijenim zemljama koje drže do zaštite okoliša imaju na raspolaganju državne poticaje u iznosu i do 5.000 eura.
Zbog svojih kompaktnih dimenzija prikladnih velikim gradovima, Mitsubishi i-MiEV se u duljinu proteže 3.475 mm, u širinu 1.475 mm, a visok je 1.600 mm.
Instrumentna ploča je smještena na vozačevoj strani i pokazuje trenutni kapacitet baterije, potrošnju energije i predviđeni doseg s preostalom energijom, uz ostale standardne informacije.ggMitsubishi i-MiEV nudi solidan prtljažni prostor od 227 litara koji se proširiv do 860 litara, a da je vrlo okretan i spretan za gradsku vožnju vidljivo je iz radijusa okretanja koji iznosi samo 4,5 metara. Mitsubishi i-MiEV za pogon koristi električni motor snage 47 kW (67 KS) i 180 Nm okretnog momenta raspoloživog od 0 do 2.000 o/min, a snaga i moment se šalju na stražnje kotače preko jednobrzinskog mjenjača. Električni motor se napaja preko litij-ionske baterije kapaciteta 16 kWh smještene u sredinu vozila ispod poda, koja mu prema novom europskom ciklusu omogućuje autonomiju do najviše 150 km. Postoje tri načina rada motora ovisno o želji i potrebi za očuvanjem energije, a kako se električna energija ne bi rasipala, maksimalna brzina je elektronski limitirana na 130 km/h. Baterija se može puniti preko standardne 220V kućne utičnice za 6 sati do 100-postotnog kapaciteta, a izvan doma omogućeno je punjenje na prilagođen energetskim postajama za brzo punjenje do 80-postotnog kapaciteta za 30 minuta. Također, ugrađena je i opcija regenerativnog kočenja, jer prilikom usporavanja električni motor radi kao generator i nadopunjava bateriju električnom energijom.